• Kontakt:
    Tel.: +420773482442
    Email: info@laudon.cz
  • Můj profil
  • je prázdný
    za 0.00 Kč
Antikvariát

Lindstrom - Vyluxusované mozky (2012)

Lindstrom - Vyluxusované mozky (2012)
ID produktu
1002594
EAN kód
9788072611911
ISBN kód
978-80-7261-191-1
Výrobce
Management Press
Hmotnost
441 g
Autor
Martin Lindstrom
Originální název
Brandwashed
Nakladatelství
Management Press
Vydání
1.
Rok vydání
2012
Počet stran
288
Vazba
Měkká / Brožovaná
Stav
Velmi dobrý
Jazyk
Čeština
Překladatel
Milan Dvořák
Autor obálky
Petr Foltera
320.00 Kč bez DPH
320.00 KčCena s DPH

Marketingový poradce Martin Lindstrom se úspěšně pohyboval v předních frontových liniích válek produktových značek více než dvacet let.

Ve své nejnovější knize Vyluxusované mozky ovšem zaměřuje pozornost do vlastních řad, aby podal zasvěcený pohled dovnitř odvětví a aby poukázal na psychologické triky a pasti, kterých dnešní korporace využívají, aby nás přiměly k nákupu. Účelem jeho knihy je otevřít nám oči, abychom prohlédli všechny způsoby, jimiž jsme jako spotřebitelé manipulováni a klamáni, a pomoci nám tak nepodléhat reklamnímu vábení a přijímat rozumnější, poučenější rozhodnutí, zač utratíme své peníze.

Na základě důkladné znalosti prostředí a postupů největších a nejziskovějších firem i praxe marketingových a reklamních agentur a rovněž s využitím výsledků vlastních výzkumů Lindstrom v knize odhaluje některá z nejpřísněji střežených tajemství marketingového světa.

Uvádí podrobnosti o tom, jak marketéři a zadavatelé reklamy cílí na děti, a to již ve znepokojivě nízkém věku – či naplno řečeno, atakují je již v lůně mateřském, jak záměrně rozdmýchávají paniku a paranoiu a využívají našich přirozených obav z nákaz, nemocí, kontaminovaných potravin i extrémních projevů počasí. Odkrývá a podrobně popisuje, jak marketéři k ovlivňování našich nákupních zvyklostí využívají fenoménu nostalgie, tlaku okolí, vlivu celebrit i naší touhy po zdraví a po štěstí – aby roznítili a upevnili naši oddanost značkám, a dokonce i naši závislost na nich a na jejich nakupování.

Odhaluje, že výrobci (nejen) některých kosmetických produktů upravují jejich složení tak, aby působily návykově, i to, jak firmy tajně shromažďují a vytěžují naše digitální data, aby se dostaly k těm nejintimnějším podrobnostem našeho osobního života, a jak těchto informací využívají, aby na nás zacílily reklamní sdělení a nabídky šité na míru našemu psychologickému profilu.

A co firmám prozradilo snímkování mozkové činnosti heterosexuálních mužů s využitím funkční magnetické rezonance, kterým byly předkládány reklamní materiály zobrazující téměř nahé muže? Na co že přitom mysleli? A jak toho firmy využívají při brandingu některých produktů?

A jaká zjištění přinesl autorův velký, nákladný a poněkud riskantní experiment o síle a přesvědčivosti marketingu využívajícího osobních doporučení?
 

 Specifikace
AutorMartin Lindstrom
Originální názevBrandwashed
NakladatelstvíManagement Press
Vydání1.
Rok vydání2012
Počet stran288
VazbaMěkká / Brožovaná
StavVelmi dobrý
JazykČeština
PřekladatelMilan Dvořák
Autor obálkyPetr Foltera
 
Tato stránka používá soubory cookies, které nám pomáhají poskytovat služby. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookies. Více informací naleznete zde.
Soubory cookies používáme pro správné fungování naší webové stránky a jejích funkcí. Pomocí souborů cookies si také například pamatujeme váš preferovaný jazyk, zvyšujeme pro vás relevanci zobrazovaných reklam, počítáme návštěvu stránek a pamatujeme si vaše nastavení provedená na stránce.