• Kontakt:
    Tel.: +420731384304
    Email: info@laudon.cz
  • Můj profil
  • je prázdný
    za 0.00 Kč
 Nabídka

Všeobecné obchodní podmínky

Toto je vzor Obchodních podmínek. Neznáme konkrétní povahu vašeho podnikání a nevíme, jaké podmínky Vaše podnikání vyžaduje, proto jeho přesné znění je na Vaší odpovědnosti. No věříme, že pro Vás tento vzor bude inspirací

Jednotný soubor obsahující Všeobecné obchodní podmínky, Ochranu a zpracování osobních údajů, Reklamační řád, Reklamační protokol, Odstoupení od kupní smlouvy uzavřené na dálku je možné odeslat zákazníkovi na email po přidání souboru v administraci v sekci NASTAVENÍ / ESHOP / v položce Příloha notifikace objednávek.

Obchodní podmínky vypracovala Asociace pro elektronickou komerci (APEK) ve spolupráci s českou advokátní kanceláří. Vzor aktualizovaných obchodních podmínek pro eshop můžete zdarma stáhnout na stránce APEK. Další zdroj vzorových obchodních podmínek může být dTest pro podnikatele.

Všechny zákonné povinnosti najdete v nápovědě Legislativní povinnosti pro webstránku a eshop.

1. Obecná ustanovení

Ceny jsou stanoveny v korunách českých a reflektují stav daného titulu. Jsme plátci DPH.

Jsme internetový obchod nedisponující kamennou prodejnou. Zboží je přítomné v našem skladu a je možné si jej objednat a nechat doručit (viz. níže).

2. Zasílání objednávek

Knihy z naší nabídky si můžete objednat a budou Vám zaslány prostřednictvím České pošty. Telefonické objednávky realizujeme pouze po následném písemném potvrzení (postačí e-mailová zpráva). Objednávky vyřizujeme v pořadí, v jakém dojdou.

Poštovné v České republice:

  • Do 0,7 kg váhy objednaného zboží: platba předem – 65 Kč; s dobírkou 110 Kč
  • Nad 0,7 kg váhy objednaného zboží: platba předem – 105 Kč; s dobírkou 150 Kč
  • Při objednávce nad 1000 Kč je poštovné zdarma.

Poštovné na Slovensko:

  • 250 Kč (bez ohledu na váhu objednaného zboží) – POUZE PLATBA PŘEDEM

Platby předem jsou prováděny na náš český korunový či eurový účet, u ostatní ciziny individuálně (o jeho výši budete informováni předem). Kupní smlouva je uzavřena konečným potvrzením objednávky z Vaší strany. Na takto uzavřené kupní smlouvy se vztahuje právo odstoupit od smlouvy podle článku 4 a následujících těchto obchodních podmínek.

4. Právo odstoupit od smlouvy

Do 14 dnů máte právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu.

Máte právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni, kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete zboží.

Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy informovat: Lumír Klement, na adrese Pelhřimovská 11, 140 00 Praha 4, e-mail info@laudon.cz, formou jednoznačného prohlášení (např. dopisu zaslaného prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo e-mailu). Můžete použít níže uvedený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však Vaší povinností.

Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat sdělení o uplatnění práva odstoupit od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

5. Důsledky odstoupení od smlouvy

Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jsme byli informováni o Vašem rozhodnutí odstoupit od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použil(a) pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně neurčil(a) jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady.

S vrácením platby můžeme počkat do té doby, než vrácené zboží obdržíme nebo než prokážete, že jste zboží odeslal(a) zpět, podle toho, co nastane dříve.

Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám oznámíte, že odstupujete od této smlouvy, zašlete zpět na adresu Lumír Klement, Pelhřimovská 11, 140 00 Praha 4. Lhůta se považuje za dodrženou, pokud nám odešlete zboží zpět před uplynutím 14 dnů. Ponesete přímé náklady spojené s navrácením zboží.
Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.

6. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

(vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)

Oznámení o odstoupení od smlouvy

Adresát: Lumír Klement, Pelhřimovská 11, 140 00 Praha 4,

e-mail: info@laudon.cz
Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu tohoto zboží:

Datum obdržení:

Jméno a příjmení spotřebitele:

Adresa spotřebitele:

Podpis spotřebitele:
(pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)

Datum:

7. Důsledky nepřevzetí zásilky se zbožím

Nepřevezmete-li zboží zasílané na dobírku při jeho dodání a zboží se nám z tohoto důvodu vrátí zpět, jsme oprávněni požadovat náhradu škody, spočívající v nákladech na dopravu a zabalení zboží, a jsme oprávněni od kupní smlouvy odstoupit. V případě, že neuhradíte škodu na základě naší výzvy do 14 dnů, berete na vědomí, že věc může být předána k řešení advokátní kanceláři včetně soudního vymáhání. Požadujete-li opětovné zaslání zboží, jste povinen (povinna) uhradit náklady s tím spojené. Jsme oprávněni požadovat, abyste tyto náklady uhradil(a) předem.

8. Popis stavu zboží

Stav knih popisujeme těmito termíny:

  • Horší - kniha obsahuje zjevnou estetickou vadu, či poškození způsobené špatným zacházením a čtením.
  • Slušný - zjevné estetické vady, případně zjevné známky opotřebení či čtení.
  • Velmi slušný - kniha nese zjevnější vady estetického rázu či mírné známky opotřebení .
  • Dobrý - vady estetického rázu, případné nejběžnější známky čtení.
  • Velmi dobrý - mírné vady estetického rázu.
  • Výborný - kniha nemá zjevné vady.

Typ knih popisujeme dále těmito termíny:

  • Sešitová - listy sepnuté svorkou.
  • Měkká / Brožovaná - lepená nebo šitá.
  • Pevná / Vázaná - v pevné vazbě bez přebalu.
  • Pevná s přebalem – pevná vazba, obsahující přídavný původní přebal

9. Vadné plnění

Věc je vadná, zejména není-li dodána v deklarované jakosti (viz článek 8). Záruku za jakost nad rámec zákona neposkytujeme.

Vaše právo z vadného plnění zakládá vada, kterou má věc v okamžiku, kdy ji převezmete, byť se projeví až později. Nemáte práva z vadného plnění, jedná-li se o vadu, kterou jste musel(a) s vynaložením obvyklé pozornosti poznat již při uzavření smlouvy. Je Vaší povinností podle možnosti zboží prohlédnout co nejdříve po jeho převzetí. Neoznámíte-li vadu zboží včas, pozbýváte právo odstoupit od smlouvy. Neoznámíte-li vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohl(a) při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, soud Vám právo z vadného plnění nepřizná.

Podle § 2165 občanského zákoníku je kupující oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Podle § 2167 občanského zákoníku se ustanovení § 2165 nepoužije u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím. Podle § 2168 občanského zákoníku si lze při koupi použitého spotřebního zboží ujednat zkrácení doby pro uplatnění práv z vadného plnění na polovinu. Potvrzením objednávky z našeho internetového obchodu přistupujete na toto ujednání o zkrácení doby pro uplatnění práv z vadného plnění na 1 rok.

10. Reklamační řád

Jakmile zjistíte vadu zboží, je Vaší povinností nás o tom informovat bez zbytečného odkladu osobně, poštou nebo e-mailem na adresu uvedenou v článku 6 těchto podmínek. Současně s touto informací nebo bez zbytečného odkladu poté jste povinni nám zaslat nebo předložit reklamované zboží k posouzení reklamace. Současně s tím nebo bez zbytečného odkladu poté jste povinni nám sdělit, jaký způsob vyřízení reklamace jste zvolili (sleva z kupní ceny nebo odstoupení od smlouvy a vrácení peněz). Tuto volbu nemůžete měnit bez našeho souhlasu.

Vaši reklamaci posoudíme do 14 dnů od obdržení reklamovaného zboží a o jejím vyřízení Vás budeme v této lhůtě informovat. V případě oprávněné reklamace máte právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění reklamace. Právo na náhradu nákladů je třeba uplatnit do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, jinak Vám soud nemusí náhradu přiznat.

11. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy, nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

12. Závěrečná ustanovení

Potvrzením objednávky/rezervace zboží z našeho internetového obchodu berete na vědomí, že se náš vzájemný vztah řídí českým právním řádem a dále nám výslovně udělujete souhlas se zpracováním svých osobních údajů zadaných při objednávce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. Taktéž výslovně souhlasíte se zasíláním souvisejících obchodních sdělení. Souhlas můžete kdykoli odvolat e-mailem na adresu: info@laudon.cz.

Potvrzením objednávky/rezervace zboží z našeho internetového obchodu potvrzujete souhlas s těmito obchodními podmínkami, které se tímto stávají součástí kupní smlouvy.

 
Tato stránka používá soubory cookies, které nám pomáhají poskytovat služby. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookies. Více informací naleznete zde.