• Kontakt:
    Tel.: +420773482442
    Email: info@laudon.cz
  • Můj profil
  • je prázdný
    za 0.00 Kč
Antikvariát

Švrčková - Kvalita počáteční čtenářské gramotnosti (2011)

Švrčková - Kvalita počáteční čtenářské gramotnosti (2011)
ID produktu
1000022
ISBN kód
978-80-7464-020-9
Hmotnost
478 g
Autor
Marie Švrčková
Nakladatelství
Ostravská univerzita
Vydání
1.
Rok vydání
2011
Počet stran
242
Vazba
Měkká / Brožovaná
Stav
Výborný, nečtená
Jazyk
Čeština
95.00 Kč bez DPH
95.00 KčCena s DPH
vyprodáno

Text publikace představuje popis soudobého stavu výuky počátečního čtení v primární škole v období po transformaci kurikula základního vzdělávání (po roce 2007) a zároveň prezentuje výzkumnou analýzu kvality počáteční čtenářské gramotnosti žáků, jež byla provedena na základě vybraných pedagogických didaktických hledisek. Předkládaná práce nahlíží na problematiku kvality počáteční čtenářské gramotnosti v kontinuitě s fenoménem kompetencí. Strukturu publikace tvoří: 1. část teoretického konceptu vymezující základní pojmosloví řešené problematiky. 2. část popisuje realizaci a výsledky výzkumného záměru řešené oblasti. Teoretická část publikace je obsahovou analýzou nejnovějších národních a mezinárodních pramenů věnující se této oblasti vzdělávání. Tímto se pokouší o zavedení potřebné konceptualizace pojmů gramotnost, čtenářská gramotnost, počáteční čtenářská gramotnost, kompetence aj. s důrazem na její didaktickou využitelnost nejen ve vzdělávání učitelů, ale také v pedagogické praxi základních škol. Ve výzkumném záměru byla zjišťována kvalita počáteční čtenářské gramotnosti žáků 1. a 2. ročníků základních škol Ostravska a kvalita vybraných faktorů mající obraz v kvalitě počáteční čtenářské gramotnosti žáků. Sledovány byly vybrané faktory jak školního kontextu, tak domácího kontextu. Výstupy výzkumného záměru a představená konceptualizace pojmů v oblasti rozvoje počáteční čtenářské gramotnosti jsou také využity ve spolupráci s didaktiky této oblasti jiných fakult (např. Pedagogické fakulty Karlovy univerzity v Praze). Publikace je prvním pokusem zavedení jednotné pojmové konceptualizace v didaktické složce vzdělávání učitelů na národní úrovni.

 Specifikace
AutorMarie Švrčková
NakladatelstvíOstravská univerzita
Vydání1.
Rok vydání2011
Počet stran242
VazbaMěkká / Brožovaná
StavVýborný, nečtená
JazykČeština
 
Tato stránka používá soubory cookies, které nám pomáhají poskytovat služby. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookies. Více informací naleznete zde.
Soubory cookies používáme pro správné fungování naší webové stránky a jejích funkcí. Pomocí souborů cookies si také například pamatujeme váš preferovaný jazyk, zvyšujeme pro vás relevanci zobrazovaných reklam, počítáme návštěvu stránek a pamatujeme si vaše nastavení provedená na stránce.